بلاگ

تخمین زمان مطالعه 4 دقیقه (767 کلمه)

بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران- دکتر مرتضی عشاق

The-best-orthodontist-in-the-west-of-Tehran بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران- دکتر مرتضی عشاق

یکی از اقدامات مهم و حساس مربوط به دندان انجام ارتودنسی است، حال اگر شما فردی هستید که به دنبال دندانپزشکی قابل اطمینان برای ارتودنسی دندان هایتان می باشید این مطلب می تواند به شما کمک کند. در این قسمت به معرفی بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران پرداخته ایم. 

مشخصه های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران 

معالجه و تصحیح ناهنجاری های مرتبط به فک و دهان را ارتودنسی دندان می گویند که بایستی توسط مجرب ترین و معتبرترین متخصصین دندانپزشکی در مجهزترین کلینیک های درمانی برای بیماران انجام شود. بر همین اساس لازم است ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران را در این بخش متذکر شویم. چند دقیقه ای وقت خود را به ما بدهید تا بیشتر با ویژگی های یک متخصص ارتودنسی حرفه ای آشنا شوید.

برخورداری از مهارت های ارتباطی

یکی از ویژگی های بارز بهترین متخصص ارتودنسی در تهران برخورداری از مهارت های ارتباطی عالی با بیماران است که در عمل به عنوان یک اصل اساسی و مهم تلقی میشود. دندانپزشک بایستی سعی کند تا با گفتگو و احساس صمیمیت، حس خوب را برای مراجعه کنندگان به وجود آورد.

بکارگیری از تکنولوژی و تکنیک های روز دنیا

بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران بایستی علم و دانش خود را جهت درمان بیماران طبق متدهای روز دنیا پیش ببرد و از طریق تکنولوژی، مناسب ترین تکنیک درمانی را به منظور انجام ارتودنسی دندان بر روی بیماران انجام دهد. بنابراین اضافه بر مهارت و دانش، بکارگیری از فناوری پیشرفته مهمترین مشخصه ی یک متخصص ارتودنسی به شمار می آید.

توجه به جزئیات

معالجه ارتودنسی با دیگر پروسه های عادی دندان نظیر پرکردن و یا کشیدن متفاوت است. متخصصین ارتودنسی بایستی در حین کار و دقت بسیار زیادی داشته باشند تا دندان ها به شکل صحیح و موثر در محل مناسب خود قرار گیرند. در این راستا دکتر مرتضی عشاق را میتوان به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران به شما معرفی کرد زیرا وی در انجام این امر به جزئیات توجه و دقت بسیار زیادی دارد.

داشتن خلاقیت

در اغلب موارد، ممکن است متد ارتودنسی از طریق شیوه های سنتی گذشته بکار برده شود که گاهی مشکل ساز است. حال یکی از مهمترین ویژگی های متخصص ارتودنسی در غرب تهران این است که بتواند در زمان درست بهترین انتخاب را داشته باشد.. چنانچه پزشکی تکنیک های درمانی موثری را جهت معالجه بیماران ارائه ندهد، امکان این وجود دارد که در پروسه معالجه بیمار به مشکل بر بخورد. پیشنهاد می کنم در زمان انتخاب ارتودنسیت فردی را انتخاب کنید که در کنار ویژگی های دیگر، خلاقیت نیز داشته باشد.

قابل اعتماد بودن

ارتودنتیست باید قابل اعتماد باشد و با مراجعه کنندگان خود شفاف گفتگو کند و از این طریق اعتماد آنها را نسبت به خود جلب نماید. وی بایستی کلیه جزئیات مرتبط به معالجه و درمان را در اختیار بیماران قرار دهد. لازم به ذکر است که این ویژگی از مهمترین مشخصه های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران است به این دلیل که در از بین بردن کلیه دغدغه های مراجعه کنندگان و از همه مهمتر ایجاد حس اعتماد به نفس در آنها کمک بسزایی می کند.

علاقه به حوزه شغلی خود

علاقه فراوان به کار خود یکی دیگر از ویژگی های بهترین ارتودنتیست در غرب تهران است. زمانیکه بیمار متوجه این احساس شود می تواند به دندانپزشک اعتماد کند و با انرژی های منفی که ممکن است به سراغش بیاید مقابله کند. بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران بطور منظم پیگیری های لازم جهت درمان بیماران را از همان مراحل نخست انجام میدهد تا از این طریق از روند پروسه کاری خود مطلع شود. اگر به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی در تهران هستید ما به شما دکتر مرتضی عشاق را معرفی می نمایم.

نظرات مشتری برای بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران

در حال حاضر رسیدگی آنلاین پزشک متخصص یکی از تکنیک های درمانی دقیق برآورد راندمان هر پزشک معالج به شمار می آید. در اغلب موارد انتخاب بهترین ارتودنتیست پروسه سخت و دشواری محسوب میشود، لذا، شما بایستی نظرات سایر مراجعه کنندگان را در جهت انتخاب مناسب ترین پزشک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهید. درصورتیکه اغلب بیماران از انجام خدمات ارتودنسی در نزد پزشک متخصص احساس رضایت داشته باشند، شما می توانید انتخاب دقیق تر و در نتیجه مطلوب تری را جهت پروسه درمان خود انجام دهید. بنابراین، چنانچه اغلب نظرات مراجعه کنندگان در خصوص متخصص ارتودنسی منفی باشد، میتواند زنگ خطری برای شما تلقی شود.

کلیه موارد ذکر شده از ویژگی های بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران است که در این راستا دکتر مرتضی عشاق با ارائه ی بهترین خدمات مرتبط میتواند علاوه بر درمان، لبخندی زیباتر را برای شما به ارمغان آورد.

مطالب مرتبط

 

نظرات

نظري ارسال نشده است
default_blogger بهترین متخصص ارتودنسی در غرب تهران- دکتر مرتضی عشاق
عضو سایت هستید؟ وارد شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

تصویر امنیتی

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://ortodonsi.com/

مطب های ارتودنسی دکتر مرتضی عشاق

چه موقع ارتودنسی کنیم

دانستنی های ارتودنسی

آیا می دانید اندازه دندانهای دائمی‌ ممکن است نسبت به اندازه فک خیلی بزرگ یا کوچک باشند؟ به عنوان مثال، اگر کودکی فک کوچک را از مادر و دندانهای بزرگ را از پدر به ارث برده باشد، دندانها در فک جا نمی‌‌شوند. آیا می دانید براساس پژوهشی که در نوجوانان 13-8 ساله ایرانی انجام شد، اصلی ترین علت ایجاد کننده ناهنجاری فکی، عقب بودن و کوچکی اندازه فک پایین می‌باشد؟

اطلاعات بیشتر

پرسش و پاسخ

آیا دستگاههای ارتودنسی موجب درد و ناراحتی می شوند؟

مرتضی عشاق درمانهای ارتودنسی دردی مانند درد تزریق ندارند بلکه فقط برای یک تا دو روز بعد از هر ویزیت، دندانها کمی حساس می شوند. به مرور که درمان ارتودنسی پیش می رود از این حساسیت نیز کاسته می شود. در مواردی که این حساسیت در 2-1 روز اول آزار دهنده باشد می توان از استامینوفن استفاده نمود. هر چند در این موارد اگر دارویی نیز مصرف نشود پس از سپری شدن 2-1 روز این حساسیت خود به خود برطرف می شود.

اطلاعات بیشتر