بلاگ

تخمین زمان مطالعه 3 دقیقه (629 کلمه)

ارتودنسی ارزان در تهران

Cheap-orthodontics-in-Tehran ارتودنسی ارزان در تهران

  ارتودنسی ارزان در تهران، در بعضی از موسسات و سازمان­ها از طریق دریافت کارت تخفیف و از راه اقساطی امکان پذیر می­باشد. زیبایی دندان به ویژه ارتودنسی، امروزه یکی از مهم­ترین و ضروری ترین کارها به حساب می­آید. ولی به دلیل گران بودن آن، کمتر افرادی به سمت آن می­روند. ارتودنسی ارزان یکی از راه­های چاره است. در بخش­های بعدی همراه با ما باشید تا متوجه شویم در کدام مناطق از تهران ارتودنسی ارزان انجام می­شود.

ارتودنسی در کدام دسته خدمات قرار می­گیرد؟ 

 ارتودنسی یکی از زیرمجموعه­ های کارهای زیبایی دندانپزشکی محسوب می­شود. این ارتودنسی در مجموعه­ی گران­ترین کارهای زیبایی قرار می­گیرد. البته گران بودن آن مربوط به موارد مختلفی می­شود. از این موارد می­توان به نوع مشکل بیمار، شدت آن و سن بیمار اشاره کرد. البته جنس براکت، مدل ارتودنسی، موارد به کار رفته در ارتودنسی، کشیدن دندان و جراحی حین ارتودنسی و غیره نیز تاثیر گذارند. تمامی این موارد گفته شده در گران بودن ارتودنسی بسیار موثر است. در این بین بسیاری از افراد به دلیل همین گران بودن ارتودنسی نمی­توانند از این زیبایی بهره ببرند و محروم هستند.

زمانی یک فرد به ارتودنسی نیاز دارد که دندان­های او در جای مناسب خود قرار نگرفته باشد و یا به صورت کج و نامنظم رشد کرده باشد. این ناهماهنگی­های فک و دندان و مرتب نبودن آن­ها باعث می­شود، فرد بیمار نتواند غذاهای گوناگون را به درستی بجود و ببلعد. در نتیجه­ی تمام این موارد، فرد در گوارش خود نیز دچار مشکل و بیماری می­شود. به همین دلیل ارتودنسی یکی از کارهای ضروری است که باید انجام شود. در بخش بعدی ما را همراهی کنید تا درباره­ی ارتودنسی ارزان به طور مفصل برای شما توضیح دهیم.

ارتودنسی ارزان در کدام مناطق تهران وجود دارد؟ 

با توجه به مطالبی که در قسمت قبل بیان کردیم، در این قسمت قصد داریم تا با مفهوم ارتودنسی ارزان آشنا شویم. سپس مراکزی که در تهران این نوع ارتودنسی را انجام می­دهند را برای شما معرفی می­کنیم. به دنبال گران بودن هزینه­های ارتودنسی، عموم مردم در پی مراکزی می­باشند که در آنجا خدمات دندان به ویژه ارتودنسی، با قیمت مناسب انجام شود.  

انواع روش های ارتودنسی ارزان: 

ارتودنسی اقساطی که در تهران وجود دارد، یکی از راه­هایی است که می­توان هزینه­ی ارتودنسی را کاهش داد. یکی از مراکزی که در تهران ارتودنسی را به صورت اقساطی انجام می­دهد، موسسه و سازمان مهراز کارت می­باشد. این سازمان و موسسه به افراد کمک می­کند تا با پرداخت هزینه­ی ارتودنسی به صورت قسطی درمان خود را شروع کنند. دانشکده­های دندانپزشکی در تهران که در دانشگاه­های علوم پزشکی قرار دارند، یکی دیگر از مراکزی هستند که ارتودنسی ارزان در آنجا انجام می­شود. این مرکز به این دلیل که جزء مراکز دولتی به حساب می­آیند، دارای تخفیف­های ویژه، هزینه­های ارزان و گاهی اوقات به صورت رایگان می­باشند. به همین صورت فرد بیمار می­تواند به این مرکز در شهر تهران مراجعه کند و از خدمات آن استفاده نماید.

کسانی که در تهران مشغول به کار در شرکتی هستند، آن شرکت ممکن است با مراکزی که ارتودنسی ارزان انجام می­دهند قرارداد داشته باشد. به همین شکل نیز فردی که نیاز به ارتودنسی دارد می­تواند به مراکز طرف قرارداد مراجعه کند و درمان خود را انجام دهد. این شرکت در واقع نوعی تسهیلات و هزینه­ی ارزان تر برای کارمندان خود ایجاد می­کند. راه دیگری که برای مراجعین جهت ارتودنسی ارزان وجود دارد، ثبت نام در شرکت و موسسه­ی بنیان کارت می­باشد. فردی که در این شرکت ثبت نام می­کند، یک کارت دندانپزشکی از این شرکت دریافت می­کند. در دست داشتن این کارت باعث می­شود تا فرد بیمار بتواند از هر کدام از دندانپزشکان، حدود 30 تا 50 درصد تخفیف بگیرد. در نتیجه بیمار می­تواند از طریق این کارت و تخفیفات آن، درمان خود را پیش دندانپزشک خوب در تهران انجام دهد. 

مطالب مرتبط

 

نظرات

نظري ارسال نشده است
default_blogger ارتودنسی ارزان در تهران
عضو سایت هستید؟ وارد شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

تصویر امنیتی

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://ortodonsi.com/

مطب های ارتودنسی دکتر مرتضی عشاق

چه موقع ارتودنسی کنیم

دانستنی های ارتودنسی

آیا می دانید اندازه دندانهای دائمی‌ ممکن است نسبت به اندازه فک خیلی بزرگ یا کوچک باشند؟ به عنوان مثال، اگر کودکی فک کوچک را از مادر و دندانهای بزرگ را از پدر به ارث برده باشد، دندانها در فک جا نمی‌‌شوند. آیا می دانید براساس پژوهشی که در نوجوانان 13-8 ساله ایرانی انجام شد، اصلی ترین علت ایجاد کننده ناهنجاری فکی، عقب بودن و کوچکی اندازه فک پایین می‌باشد؟

اطلاعات بیشتر

پرسش و پاسخ

آیا دستگاههای ارتودنسی موجب درد و ناراحتی می شوند؟

مرتضی عشاق درمانهای ارتودنسی دردی مانند درد تزریق ندارند بلکه فقط برای یک تا دو روز بعد از هر ویزیت، دندانها کمی حساس می شوند. به مرور که درمان ارتودنسی پیش می رود از این حساسیت نیز کاسته می شود. در مواردی که این حساسیت در 2-1 روز اول آزار دهنده باشد می توان از استامینوفن استفاده نمود. هر چند در این موارد اگر دارویی نیز مصرف نشود پس از سپری شدن 2-1 روز این حساسیت خود به خود برطرف می شود.

اطلاعات بیشتر