بلاگ

تخمین زمان مطالعه 3 دقیقه (685 کلمه)

مناسب ترین قیمت براکت فلزی ارتودنسی برای زیبایی دندان ها

The-most-suitable-price-for-orthodontic-metal-brackets-for-the-beauty-of-teeth مناسب ترین قیمت براکت فلزی ارتودنسی برای زیبایی دندان ها

استفاده از براکت ها و بریس های فلزی یکی از روش های مناسب برای ارتودنسی دندان است. این براکت ها دارای مزایای متعددی هستند که از جمله آنها می توان به قیمت براکت فلزی ارتودنسی و تاثیرگذاری آن اشاره کرد. در این بخش تصمیم داریم تا شما را با ویژگی ها و مزایای استفاده از این روش برای ارتودنسی دندان آشنا کنیم.

براکت فلزی چیست و چه کاربردی دارد؟ 

آیا میدانید براکت فلزی چیست و چه کاربردی دارد؟ در مورد قیمت براکت فلزی ارتودنسی چه میدانید؟ به طور کلی براکت فلزی یکی از تجهیزات مورد نیاز و اصلی برای ارتودنسی دندان است. البته امروزه استفاده از این براکت ها به دلیل قدیمی بودن و سنتی بودنِ این روش کمتر به چشم می خورد. اما به دلیل اینکه در مقایسه با سایر روش ها قیمت براکت فلزی ارتودنسی مناسب تر است، هنوز هم بسیاری از افراد برای ارتودنسی دندان هایشان از این روش استفاده می کنند. بنابراین بهتر است تا ببینیم که چرا استفاده از این براکت ها هنوز هم رایج است و چه مزایایی دارد.

با توجه به شرایط افراد، استفاده از براکت های فلزی برای ارتودنسی دارای طول درمان مختلفی است. اما به طور معمول طول درمان با استفاده از این براکت های فلزی، بین 1 تا 3 سال است. این بریس ها از جنس فولاد ضد زنگ هستند و با فشاری که به دندان ها وارد می کنند، به مرور زمان باعث تغییر فرم و حالت دندان ها می شوند.

استفاده از براکت فلزی به چه افرادی توصیه می شود؟ 

همانطور که در بخش قبلی نیز به این موضوع اشاره کردیم، قیمت براکت فلزی ارتودنسی بسیار مناسب است. به همین علت می توان گفت بسیاری از کسانی که قصد انجام ارتودنسی را دارند، از این روش برای نظم بخشیدن به دندان هایشان استفاده می کنند. اما آیا میدانید استفاده از این براکت ها به چه کسانی توصیه می شود؟ 

به طور کلی مناسب بودن قیمت براکت فلزی ارتودنسی موجب شد تا افرادی که دندان های کج و ناهماهنگی دارند، از این روش برای زیبایی لبخندشان استفاده کنند. همچنین کسانی که بین دندان هایشان شکاف دارند و یا فضای خالی بین دندان هایشان وجود دارد، با استفاده از براکت های فلزی می توانند دندان هایشان را منظم و زیبا کنند. گروه دیگری که می توانند با استفاده از بریس یا براکت های فلزی ارتودنسی انجام دهند، کسانی هستند که دندان ها بالا و پایین شان با یکدیگر هم ردیف نیست و فک بالا و پایین شان ناهماهنگ است.

تمامی مشکلات بالا باعث می شود تا اعتماد به نفس افراد برای لبخند زدن کاهش بیابد و زیبایی چهره شان تحت تاثیر قرار بگیرد. حتی گاهی اوقات در طرز حرف زدن و صحبت کردن نیز تغییرات بسیار زیادی به وجود می آید که اصلا خوشایند نیست.

مزایای استفاده از براکت فلزی برای ارتودنسی چیست؟

آیا میدانید به غیر از مناسب بودن قیمت براکت فلزی ارتودنسی، استفاده از این روش ارتودنسی چه مزایای دیگری دارد؟ به طور کلی این روش ارتودنسی، بیشتر مشکلات دندان را پوشش می دهد و استفاده از آن برای افراد با هر سن و سالی مناسب می باشد. همچنین این بریس های فلزی دارای طول عمر و ماندگاری بالایی هستند. بنابراین می توان با خاطری آسوده از آنها استفاده کرد. در مقابل قیمت براکت فلزی ارتودنسی نیز جزو یکی دیگر از بهترین مزایای استفاده از این روش است.  

درمان مشکلات دندان با مناسب ترین قیمت براکت فلزی ارتودنسی

اگر قصد انجام انجام ارتودنسی با قیمت مناسب را دارید، می توانید این کار را نزد دندانپزشک متخصص دکتر مرتضی عشاق انجام دهید. شما می توانید مناسب ترین قیمت براکت فلزی ارتودنسی، به همراه کیفیت بالا را نزد دکتر مرتضی عشاق انجام دهید و زیبایی را به لبخند و چهره تان بازگردانید. شاید بسیاری از کلینیک های زیبایی هزینه بالایی را برای ارتودنسی با براکت فلزی دریافت کنند. اما شما می توانید با خاطری آسوده از قیمت و کیفیت خدمات ارتودنسی با براکت فلزی را در کلینیک دندانپزشکی دکتر مرتضی عشاق انجام دهید. همیشه سعی کنید سلامت و زیبایی تان را به دست پزشکان باتجربه و متخصص بسپارید. زیرا بزرگترین سرمایه و دارایی شما است.  

مطالب مرتبط

 

نظرات

نظري ارسال نشده است
default_blogger مناسب ترین قیمت براکت فلزی ارتودنسی برای زیبایی دندان ها
عضو سایت هستید؟ وارد شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

تصویر امنیتی

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://ortodonsi.com/

مطب های ارتودنسی دکتر مرتضی عشاق

چه موقع ارتودنسی کنیم

دانستنی های ارتودنسی

آیا می دانید اندازه دندانهای دائمی‌ ممکن است نسبت به اندازه فک خیلی بزرگ یا کوچک باشند؟ به عنوان مثال، اگر کودکی فک کوچک را از مادر و دندانهای بزرگ را از پدر به ارث برده باشد، دندانها در فک جا نمی‌‌شوند. آیا می دانید براساس پژوهشی که در نوجوانان 13-8 ساله ایرانی انجام شد، اصلی ترین علت ایجاد کننده ناهنجاری فکی، عقب بودن و کوچکی اندازه فک پایین می‌باشد؟

اطلاعات بیشتر

پرسش و پاسخ

آیا دستگاههای ارتودنسی موجب درد و ناراحتی می شوند؟

مرتضی عشاق درمانهای ارتودنسی دردی مانند درد تزریق ندارند بلکه فقط برای یک تا دو روز بعد از هر ویزیت، دندانها کمی حساس می شوند. به مرور که درمان ارتودنسی پیش می رود از این حساسیت نیز کاسته می شود. در مواردی که این حساسیت در 2-1 روز اول آزار دهنده باشد می توان از استامینوفن استفاده نمود. هر چند در این موارد اگر دارویی نیز مصرف نشود پس از سپری شدن 2-1 روز این حساسیت خود به خود برطرف می شود.

اطلاعات بیشتر